Search This Blog

Tuesday, February 22, 2011

kebencian

benci tol la kat org sorang ni
dahla pnjm brg aku pst xnak gi blk kat aku
pst dah la slalu mntk tlg aku
smlm aku tengkar ngan org laen die msk campur nak tumbok aku plak
dasar org giler xsdr diri
kate serabut pala otak walhal die tu srabut ngan awek n kwn2 dier latu
aku on9 memalam smpai kul 2, 3 pg dier bsg
kater aku mcm2
kate aku mngg u dier walhal aku wat hal masing2
aper ingt aku suker sgt nak kaco dier ker
dier on9 sampai 3,4 pg blh plak
dier smbg ngan awek dier sampai kaco aku nak tido bole plak
ssh tol kalo org camni ader
asyik pikir diri sendiri xsdr yg dier tu xguna
asyik tido
mkn
kejer malas
sumer nak komplen
kalo aku ader umah sendiri n kaye
aku halo org camni wat skt ati jer tgk org yg camni
:P

No comments:

Post a Comment