Search This Blog

Friday, May 27, 2011

AkAd nIkAh

esk
1 family g KL
tido satu mlm kat umah sedara
ari ahad bertolaak ramai2
ker JoHor
aku hrp dpt berthn sbb kener dduk dlm satu jgka msa
yg pangjang kott
pst arap2 xderla mslh paper dlm perjalanan
paling penting n important
aku hrp pck aku bwk kamera DSLR dier
AKU harap dpt pkai kamera tu
aku mintak2 sesgt anak sedare aku xjd jurugambar ls kali nih
ari tu aku tgk gambar yg dier tgkp blu semcm jer
pastu gelap setau aku kamera tu ader flash tp gambar dier amek
kbnyknyer xOK
taula amek diploma fotografi
tp pesalla gambar yg ko tgkp sumer xcantek n then sudut(posisi) gambar pon xbetul
ader ker patut gambar org ramai tp tgkp dr blakang so yg pusing kat dier jela yg nmpk yg
lelain tu nmpk nlakng bdn jer wat aper sengal tul

No comments:

Post a Comment