Search This Blog

Saturday, November 5, 2011

PeruT

aku sakit perutla.
nak tau nape???

sbb ak mkn cabai burung bnyk gyler.

: : : CyteR DieR McM NiyH : : :

lps sembahyang jumaat td mak aku tumbuk sambal belacan tuk dicicah dgn ikan goreng
mak ak mkn skaliy cicah  jer
aku mkn mmg dasat dlm idop akula td neiyh
dr bnyk tiggl stgh jer
pstu pkul 8 td aku mkn lg sampai abeh
siap hirup lg sambal belacan tu
pergh mmg best

tp yg xbestnyer sbb cili tu terkener bwh lidah bnyk sgt
abeh kuar air mata ak
plus air idong skaliy
ngn pluh meramu2
fuish cpt2 aku abehkan mknnn dlm pinggan
lgpon cili tu dah abeh aku hirop
tp xtau nape pedas2 cili tu kjp jer dah ilang


> > > akibatnyer < < <

mlm ni ak sakit prut
siap memulas-mulas --------> gimik jer
so mmg aku on9 sampai mlm, ceh mlmla sgtkan dah pagi dah nih
urm...... tu jer kowt

ByE

No comments:

Post a Comment